sâmbătă, 16 februarie 2013

Cabine de dus


Unde gasim Cabine de dus, cine le monteaza, cat costa toata acesta poveste?
Am ajuns de curand la ideea ca in baia mea cel mai bine ar fi sa montez o cabina de dus pentru simplu motiv ca nu mai folosesc cada pentru a face baie in ea de ani de zile.
In primul rand nu mai exista timp sa stai ore intregi in cada, apoi nici apa nu mai este asa de ieftina in cat toata ziua sa faci o baie in cada! Cand in povesteau prieteni din Germania ca acolo dusul se foace foarte rapid si ca atunci cand te sapunesti nu lasi apa sa curga radeam de ei!
Da, acum si noi facem economie la apa si la gaze sau curentul electric fiinca au devenit extrem de scumpe.
Insa mai este un motiv din cauza caruia cabina de dus este o solutie mai buna de cat cada, respectiv spatiul. Se stie ca noi cei care inca stam la Bloc nu mai stim ce sa facem pentru a avea ceva mai mult spatiu, iar baia este mereu cea mai mica camera din casa, unde greu se gasesc solutii. Am constat ca daca imi pun cabina in loc de cada obtin un loc de minim 70 cm x 70 cm spatiu suficient pentru un bideu, cos de rufe sau chiar o masina de spalat.
Am inceput sa caut pe internet si i-am gasit pe cei de la www.dus-cabine.ro care au un site specializat pe cabine de dus dar si cazi. Am ales modelul si i-am sunat, nu ma pricep sa comand online cu toate acele formulare care te scot din minti. Au fost foarte amabil in sensul ca mi-au explicat fir da par toata povestea; cat costa cabina, cat costa montajul, cat costa transportul adica in final cati bani trebuie sa scot din buzunar pentru a avea povestea indeplinita.
Cabine de Dus vs. Cada
Am ales o cabina de dus cu hidromasaj la 1550 lei, transportul a fost gratuit iar montajul 200 de lei, deci cu 1750 lei am avut totul gata a doua zi! Da, chiar a doua zi au adus cabina pe care am achitat-o la sofer si apoi la o ora a venit si montatorul, toate acestea rezolvate doar prin telefon, am mentionat ca nu suport comenzile online fiind mult prea complicate.
Prin urmare totul a fost cat se poate de comod rezolvat perfect prin telefon, cat despre costuri imi pare totul ok. Pentru 390 euro sa ai cabine de dus cu hidromasaj, radio, lumini, telefon, ventilatoare si alte accesorii chiar imi pare un pret bun.
Vreau sa va mai spun ca tot la dus-cabine.ro am vazut ca aveau cada cu cabina de dus, adica pentru cei care vor sa aiba cada normala dar si cabina de dus solutia este foarte tare fiind utile ambele daca spatiul iti permite.
Spor la treburi celor care vor sa faca acesta schimbare de la cada la cabine de dus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu